Czas dostawy/realizacji zamówienia
Czas dostawy towaru zależny jest od sposobu dostawy. Za czas dostawy uważa się czas od momentu odbioru przesyłki przez przewoźnika z naszego magazynu do momentu odbioru przesyłki przez adresata. Czas dostawy nie jest równoznaczny z czasem realizacji zamówienia.
Termin wysyłki
Moment wysyłki zamówienia określamy na podstawie naszego stanu magazynu, spodziewanych dostaw, stanach magazynów naszych dostawców a także informacji uzyskanych od dystrybutorów i producentów. Mimo dołożenia wszelkich starań w przedstawianiu rzetelnych informacji o terminach wysyłki, z uwagi na mnogość i jakość czynników (niedokładne informacje, błędy techniczne, przeszkody logistyczne itp.), które mają wpływ na tą informację, możliwe jest zarówno skrócenie jak i wydłużenie czasu realizacji zamówienia. Nasi konsultanci poinformują Państwa o ewentualnie wydłużającym się czasie realizacji zamówienia.
Uaktualnianie informacji o stanie magazynu
Nasz sklep wyposażyliśmy w funkcję aktualizacji informacji o stanie naszego magazynu handlowego. Aktualizację informacji wykonujemy kilka razy w ciągu dnia roboczego. Produkty, które posiadamy w danym momencie w magazynie oznaczamy informacją "Wysyłka: 24h". Pozostałe towary oznaczamy według informacji posiadanych od naszych dostawców.
Należy pamiętać, że pomiędzy momentami aktualizacji informacji o stanach magazynowych prowadzimy sprzedaż, a klienci składają nowe zamówienia. Istnieje pewne prawdopodobieństwo, że możesz zamówić produkt, którego kilku klientów zamówiło chwilę wcześniej co wyczerpało zapas magazynowy. Zdarza się to rzadko, ale może mieć miejsce. Informację o obecności zamawianego produktu w magazynie poda konsultant zazwyczaj w momencie potwierdzania zamówienia.
O czym należy pamiętać?
Realizacja zamówienia rozpoczyna się od momentu jego potwierdzenia. Podawany przewidywany czas wysyłki zamówienia na dany produkt nie stanowi elementu oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Kurierzy są pracownikami firm kurierskich które współpracują z Nami. Nie mamy bezpośredniego wpływu na jakość pracy poszczególnych kurierów, możemy jedynie składać skargi na opóźnienia z winy kurierów drogą przewidzianą w umowie pomiędzy nami, a firmą kurierską.
Uwaga!
Informacja o dostępności towaru (czasie realizacji) nie stanowi oferty lub elementu oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.
Dostawa firmą kurierską
W przypadku 90% nadawanych przesyłek czas dostawy to 1 dzień roboczy (maksymalnie do 14 dni roboczych). Czyli na drugi dzień roboczy po dniu w którym nadaliśmy przesyłkę należy spodziewać się przyjazdu kuriera. Niestety te 10% to przypadki kiedy firma kurierska nie wywiąże się należycie ze swoich obowiązków na skutek różnych przyczyn np. awaria samochodu dostawczego, potężne korki na drogach, ciężkie warunki atmosferyczne, wypadki, niedopatrzenia i błędy ludzkie, a także brak obecności adresata pod adresem dostawy.
Dlatego warto sprawdzać stan realizacji dostawy na stronie internetowej firmy kurierskiej GLS https://gls-group.com/PL/pl/sledzenie-paczek oraz InPost https://inpost.pl/pl/pomoc/znajdz-przesylke. Podając uzyskany od nas numer przesyłki możecie Państwo uzyskać więcej informacji o przesyłce. Dodatkowych informacji udzieli dyspozytor w firmie kurierskiej z która warto kontaktować się telefonicznie.